شناسهٔ خبر: 72163 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی:

"بهارستان" موفق‌ترین شهر جدید کشور در پایبندی به طرح جامع است

فرزانه صادق مالواجرد فرزانه صادق مالواجرد، "بهارستان" را موفق‌ترین شهر جدید کشور در پایبندی به طرح جامع خود خواند و از مسوولان این شهر خواست، روند کنونی را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه، روز چهارشنبه، سیزدهم شهریورماه از شهر جدید بهارستان بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر که با همراهی، تاج‌الدین، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، امیرخانی، مدیر کل راه و شهرسازی استان، احمدی، مدیرعامل شرکت عمران بهارستان و تعداد دیگری از مسوولان این شهر جدید صورت گرفت با حضور در شرکت عمران شهر جدید بهارستان از تلاش‌های دست‌اندر‌کاران عمران و توسعه بهارستان برای پایبندی به طرح جامع این شهر قدردانی کرد و گفت: شهر جدید بهارستان نه تنها جزء موفق‌ترین‌ها، بلکه موفق‌ترین شهر جدید کشور در این خصوص است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید بهارستان، وی با بیان اینکه بهارستان به طرح جامع خود پایبند بوده است، تصریح کرد: پایبندی به طرح جامع را از عوامل موفقیت و وضعیت کنونی این شهر جدید برشمرد و گفت: بهارستان در مسیر درست قرار دارد و باید به اقدامات موفق خود در توسعه و عمران بهارستان ادامه دهد.