شناسهٔ خبر: 72217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به کسب رتبه اول راهداری آذربایجان غربی صورت گرفت؛

تقدیر از عملکرد سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

نشست مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری از عملکرد خوب و کسب رتبه اول کشور سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی، در نشستی که با حضور مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیر کل، معاون حمل و نقل، معاون فنی و نظارت، رئیس اداره حمل و نقل مسافر و کارشناسان اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی سامانه‌های مختلف حوزه فن آوری اطلاعات و سامانه‌های هوشمند در دفتر مدیر این اداره کل صورت گرفت از عملکرد خوب و کسب رتبه اول کشور سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تقدیر شد.

 مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این نشست گفت : این دفتر همواره تلاش كرده تا با بهره‌گيري از آخرين دستاوردهاي علمي و تكنولوژي‌هاي نوين در حوزه حمل و نقل جاده‌اي همگام با پيشرفت‌هاي كشورهاي توسعه‌يافته گام بردارد و تا حد زيادي در اين زمينه به موفقيت‌هايي دست يافته به طوريكه در حال حاضر پروژه‌هاي مهمي از جمله در زمينه شناسايي ناوگان و رانندگان، ترددشماري، نظارت و كنترل ناوگان عمومي، مديريت ماشين‌آلات راهداري، بازارگاه‌هاي حمل و نقل، سامانه توزيع سوخت براساس پيمايش و در سطح ملي در كشور در دست اجرا است.

 حسین متولی خاطرنشان كرد: پاسخگويي به مطالبات ارباب‌رجوع و تلاش در راستاي حفظ حقوق شهروندان و دستيابي به آمار و اطلاعات مورد نياز كاربران جاده‌اي از جمله مهم‌ترين اولويت‌هاي كاري اين دفتر به شمار مي‌رود.

 مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از تلاشهای مدیر کل و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بحث هوشمند سازی محورهای مواصلاتی استان و کسب رتبه مرکز مدیریت راههای این اداره کل در کشور تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود این روند ادامه پیدا کند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جلسه بر اهمیت فن آوری اطلاعات در توسعه و زیرساخت های آن با توجه به سرعت پیشرفتهای تکنولوژی و اهمیت یکپارچه کردن مدیریت اطلاعات و حمل و نقل بین المللی و داخلی در استان تاکید کرد.

 ارسلان شکری بر ادامه روند هوشمند سازی محورهای مواصلاتی استان اشاره نمود و افزود : هوشمند سازی جاده ها میتواند نقش بسزایی در تقلیل تصادفات جاده ای داشته باشد.