شناسهٔ خبر: 72239 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

کارگروه توسعه مديريت با محوريت مديريت سرمايه انسانی در فرودگاه مهرآباد تشکیل شد

فرودگاه مهرآباد مسافر ترمینال 2 با هدف ساماندهی نيروی انسانی، کارگروه توسعه مديريت و منابع با حضور نماينده سازمان مديريت و برنامه‌ريزی در فرودگاه مهرآباد تشکيل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، در جلسه کارگروه توسعه مدیریت فرودگاه مهرآباد با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درباره مواردی از جمله کاهش نیروی انسانی مورد تاکید قوانین و مقررات برنامه ششم توسعه و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، برون سپاری و پشتیبانی از آن و توزیع نامتوازن نیروی انسانی در سازمان‌های دولتی بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر شد درباره برنامه‌ریزی نیروی انسانی مطابق قوانین و مقررات جاری آن در فرودگاه مهرآباد دستورالعملی  تهیه شود و نظام آمار بر خط نیروی انسانی یعنی ساماندهی ارتقای کارکنان بر مبنای تحصیلات، آموزش و سابقه کار در فرودگاه استقرار یابد.

از مهمترین مطالب مطرح در این نشست می‌توان به ساماندهی نیروی انسانی و قراردادهای آنها، بررسی کیفیت نظام جذب و استخدام، اصلاح و بازنگری مشاغل، رعایت مقررات جبران خدمت و رعایت شایسته سالاری، بهره‌گیری از توانمندی زنان و جوانان و برنامه‌ریزی برای اجرای دوره‌های آموزشی مرتبط و پشتیبانی آن اشاره کرد.