شناسهٔ خبر: 72282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداری لرستان برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

اربعین دومین جلسه برنامه ریزی و هم اندیشی شرکت های مسافربری استان برای اعزام حداکثری و جابه‌جایی مطلوب زائران اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان, معاون حمل و نقل این اداره کل در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری و مسئولیت‌پذیری شرکت های حمل‌ونقل مسافر گفت: جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از وظایف مهم در ماه‌های پیش رو خواهد بود که باتوجه به پیش‌بینی افزایش حجم سفرها در ایام اربعین امسال، به خصوص در مرز مهران، انجام مطلوب آن نیاز به همکاری و تعامل دوسویه شرکت‌های حمل و نقل و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دارد.

میثم قدمی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه همچون سنوات گذشته شاهد سربلندی مجموعه حمل و نقل استان در انجام این رسالت اعتقادی باشیم.

قدمی خاطرنشان کرد: ایمن سازی و ساماندهی محورهای منتهی به مرز مهران در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان قرار گرفته است تا زائران همانند سال های گذشته سفری باآرامش و بی خطر در محورهای مواصلاتی استان داشته باشند.

در این جلسه شیوه نامه ابلاغی مصوب اربعین مورد بحث و هم اندیشی قرار گرفت که حاضرین پس از ارائه دیدگاه های خود، درخصوص موارد مهم ازجمله؛ بکارگیری حداکثری ناوگان، استفاده از رانندگان باتجربه، آماده سازی و رفع نقص ناوگان و سایر موارد مورد درخواست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی کامل خود را اعلام نمودند.

در این جلسه که در محل دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پایانه برون استانی برگزار شد، رئیس و کارشناسان اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و مدیران و روسای انجمن های صنفی شرکت ها حضور داشتند.