شناسهٔ خبر: 72463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر و عباس آباد :

اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت نخست راه و شهرسازی

روکش آسفالت مازندران رئیس اداره راه و شهرسازي شهرستان رامسر و عباس آباد از آسفالت دو پروژه با اعتبار ۵۰۰۰ میلیون ریال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران, مقتدر اظهار داشت : بايد با تلاش و جديت براي اهداف و برنامه هاي اين اداره از هيچ كوششي دريغ نكرده و با تمام توان و امكانات براي تسریع در اجرای پروژه ها و اتمام پروژه های نیمه تمام با بهره گیری از امکانات موجود بکوشیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر و عباس آباد ضمن قدردانی از اهالی روستا آمقیم محله و خیابان کشاورز بخش مرکزی تنکابن افزود : با پیگیری ومشارکت مردم کار زیرسازی و آسفالت خیابانهای کشاورز و آمقیم محله انجام شده و آسفالت آن توسط این اداره اجرایی شد .  

وی اضافه کرد : آسفالت خیابان کشاورز ازخواسته ی دیرینه مردم روستا بودده و پیگری های بسیاری هم از سوی شوراها و اهالی آن انجام شد که به طول ۸۰۰ متر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر و عباس آباد اظهار داشت : پروژه های متعددی در سه شهرستان رامسر ، تنکابن و عباس آباد در هفته دولت به بهره برداری رسید که از جمله آن افتتاح پل شهید تهرانی مقدم پسنده علیا عباس آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد .

وی در پایان ضمن قدردانی از اهالی روستاها و شوراهای اسلامی و دهیاری ها و همچنین فرمانداری ویژه تنکابن به واسطه همکاری شان با اداره راه اظهار امیدواری کرد : تا با اعتبار اختصاص داده شده در سالجاری بتوان پروژه های نیمه کار را به سرانجام رساند .