شناسهٔ خبر: 72464 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دو برنامه کوهنوردی و دوچرخه سواری به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد

دوچرخه سواری در ادامه اجرای تقویم ورزشی وزارت راه و شهرسازی، دو برنامه کوهنوردی و دوچرخه سواری به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت هفته دفاع مقدس، دو برنامه ورزشی توسط اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی و به سرپرستی جمشید محمدی برگزار خواهد شد. 

اولین برنامه صعود به قله نیزوا به ارتفاع ۳۸۱۰ متر و به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان است که ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۸ شهریور ماه پس از بازدید از موزه دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی آغاز شده و روز جمعه ۲۹ شهریورماه به پایان می رسد.

پس از این برنامه تور دوچرخه سواری کویر سمنان، به مسافت تقریبی ۱۰۰ کیلومتر و به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان انجام خواهد شد. این برنامه روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه آغاز شده و پس از پشت سر گذاشتن روستاهای خیرآباد، دلازیان و معدن گوگرد، شبمانی در دامنه کوه سرخ، طی مسافت ۳۵ کیلومتری کوه سرخ-صوفی آباد، بازدید از عارضه همای سعادت و صرف نهار و ادای فریضه نماز در بقعه شیخ علاالدوله سمنانی در روز دوشنبه اول مهرماه به پایان می رسد.

برای شرکت در این دو برنامه آمادگی کافی و در اختیار داشتن تجهیزات لازم ضرورت دارد.