شناسهٔ خبر: 72481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از اول محرم تاکنون صورت گرفته؛

یک میلیون و ۸۶۱ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام

دوربین معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از ثبت بیش از یک میلیون و ۸۶۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام از اول محرم تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام, کاظم رضانیا گفت: بر اساس ثبت تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار از اول محرم تاکنون  بیش از یک میلیون و ۸۶۱  هزار خودرو در ایام محرم به استان ایلام وارد یا خارج شده اند که نسبت به مشابه سال قبل بیش از ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد با ۱۵۳ هزار و ۹۷۴ خودرو در محور صالح آباد به ایلام و بلعکس بوده است گفت: بعد از محور صالح آباد به ایلام ، محور ایوان - ایلام با ۱۳۶ هزار و ۹۶۴ تردد، بصورت رفت و برگشت بیشترین مقدار تردد را داشته اند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه تردد شمار و دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است كه شامل ۲۷ دستگاه دوربين نظارت تصويري ،۱۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و۴۸ دستگاه سامانه تردد شمار است.