شناسهٔ خبر: 72517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک اتفاق افتاد؛

بامداد امروز حضور به موقع پرسنل راهداران مانع از وقوع آتش‌سوزی تانکر حادثه ديده شد

امداد راهداران اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي پرديس با اطلاع از واژگوني تانکر مواد قابل اشتعال در جاده جاجرود ضمن حضور به موقع محل حادثه را کامل بستند و با كمك آتش‌نشانی کف پاشی و ایمن‌سازی آن مانع از وقوع آتش سوزی شدند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان تهران،  اوایل بامداد امروز یک تریلی کشنده تانکر حامل مواد قابل اشتعال که از تهران به سوی شمال در حرکت بود ، در پیچ تند جاجرود نزدیک به سعیدآباد واژگون شد .  

بر اثر این واژگونی و سرازیر شدن مواد قابل اشتعال بر روی آسفالت  ، تردد خودروهای عبوری در جاده مختل شد و ترافیک سنگین در  منطقه مسافران را ساعتها معطل کرد.

 راهدارانی که برای امداد رسانی به منطقه اعزام شده بودند ، ضمن ایجاد دسترسی اضطراری برای تخلیه آرام ترافیک خودروهای مسافران ، بخاطر جلوگیری از وقوع آتش سوزی و انفجار احتمالی تانکر حادثه دیده ، محل حادثه  را کامل بستند و با كمك عوامل آتش نشاني  کف پاشی و  ایمن سازی آن مانع از وقوع آتش سوزی شدند. 

خوشبختانه این حادثه تا کنون تلفات جانی نداشته و تنها منجر به مصدومیت راننده تریلی  شده است و در حال حاضر عوامل راهداری و پلیس مشغول به  روان سازی ترافیک و بازگشایی کامل جاده جاجرود هستند.