شناسهٔ خبر: 72576 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

بستر مخابراتی ایستگاه‌های هواشناسی بوشهر نیازمند بروزرسانی و ارتقا است

فرج‌اله شکوهی پور مدیرکل هواشناسی بوشهر فرج‌اله شکوهی‌پور در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با اشاره به اینکه بستر مخابراتی ایستگاه‌های هواشناسی بوشهر نیازمند بروزرسانی و ارتقاء است، خواستار بهبود و ارتقاء بسترهای مخابراتی ایستگاه‌های هواشناسی این استان شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرج‌اله شکوهی‌پور، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در دیدار با علی مهرپویا، مدیرعامل شرکت مخابرات این استان با اشاره به توانایی هواشناسی در ارسال داده‌ها از مبداء به مقصد، به‌روز و مطلوب بودن بسترهای مخابراتی و تجهیزات را مهم خواند و خواستار بهبود و ارتقا بسترهای هواشناسی استان شد.

شکوهی‌پور، نیاز به دیسکاشن‌های کشاورزی و دریایی در ادارات هواشناسی شهرستان‌ها  را برای انتقال بهتر توصیه های کشاورزی و دریایی به کاربران، اساسی دانست و افزود: تشکیل این جلسات نیاز به بسترهای مخابراتی مناسب و ارتقاء سیستم‌های مخابراتی دارد.

 به گزارش روابط عمومی هواشناسی بوشهر، علی مهرپویا، مدیرعامل مخابرات استان ضمن استقبال از طرح‌های متنوع هواشناسی به‌خصوص در زمینه‌های پیش‌بینی هواشناسی و صدور اخطاریه‌ها و اطلاعیه‌های به‌موقع آن اداره کل، قول داد شرکت مخابرات، همکاری ویژه‌ای به منظور بهبود بسترهای ارتباطی هواشناسی استان داشته باشد.

در این جلسه همچنین مقرر شد جهت راه اندازی بستر فیبر نوری و ارتقاء بسترهای هواشناسی همکاری‌های لازم صورت پذیرد.