شناسهٔ خبر: 72584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درایام پایان سفرهای تابستانی؛

نظارت برناوگان حمل ونقل عمومی شهرستان مراغه در حال انجام است

نظارت رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای مراغه از نظارت و کنترل بر ناوگان‌های حمل و نقل عمومی جاده ای در ایام پایانی سفرهای تابستانی در حوزه استحفاظی شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی، نادرشریفی گفت: با توجه به افزایش تردد ناوگان‌های عمومی جاده‌ای در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین ایام سفرهای تابستانی به تبع آن افزایش تقاضا در ناوگان‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای، کنترل و نظارت مستمر در محورهای مواصلاتی شهرستان تا ساعات شبانه اجرا می شود.

وی افزود: نظارت بر تامین ایمنی عملیات حمل ونقل ، کنترل برعملکرد رانندگان و ناوگان ها در  طی مسیر و اعلام گزارش تخلفات احصا شده به پاسگاه پلیس راه در طول مسیر و استقرار گشت های راهداری در محلهای نقاط حاثه خیز و دارای تصادف و مستعد تخلفات، بااستفاده از کلیه ظرفیت ها در جهت اجرای طرح مذکور در محورهای دارای تردد بالا از جمله مواردی است که توسط همکاران راهداری مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مراغه تاکید كرد : طرح کنترل و نظارت بر ناوگانهای حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافربری نقش به‌سزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده ای دارد.