شناسهٔ خبر: 72601 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام وزیر راه و شهرسازی در پی شهادت جانباز شهید «حسن سلیمی»

محمد اسلامی امضا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با ارسال پیامی، شهادت جانباز شهید «حسن سلیمی» از کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است : 


"بسم رب الشهدا و الصدیقین

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد هستند که  تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی اند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می کنند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازند.

پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام در جوار حضرت سیدالشهداء(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد

این جانباز سرافراز که دراین سال‌ها با تحمل رنج و مشقت فراوان که یادگار مجاهدت‌های وی در سال‌های جنگ تحمیلی بود از خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبود و سرانجام در روز عاشورا به خیل شهدا دشت کربلا پیوست.


اینجانب شهادت جانباز سرافراز شهید عاشورایی حاج حسن سلیمی را خدمت مقام معظم رهبری، جامعه بزرگ وزارت راه و شهرسازی علی، الخصوص صنعت حمل و نقل هوایی کشور و خانواده محترم آن عزیز سفر کرده تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر و اجر جمیل را برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت میدارم.