شناسهٔ خبر: 72616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

۲۴مهرماه تردد از مرز مهران دو سفره خواهد شد

داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه امسال تردد از مرز مهران دو سفره انجام می‌شود و زائران اربعین حسینی ابتدا به شهرهای معین اعزام خواهند شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، داریوش باقر جوان در حاشیه جلسه هماهنگی معاونان حمل و نقل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های معین ستاد اربعین حسینی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای شرکت‌های مسافربری که قصد فعالیت در اربعین حسینی را داشته و می‌خواهند در جابه‌جایی مسافران به کشور عراق فعالیت کنند، ملاحظاتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: حداکثر ۵ سال سن اتوبوس، طرف قرارداد بودن با شرکت های مسافربری کشورعراق و همچنین دارای سابقه ۶ سفر به کشور های دیگر از جمله شرایط لازم برای اتوبوس های متقاضی جابجایی زائران اربعین حسینی از مرز چذابه هستند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بیان کرد: طبق طرح ویژه اربعین در مرز مهران، از ۲۴الی۲۹مهرماه خروج از این مرز دو سفره خواهد بود، زائران برگشتی ابتدا به شهرهای اندیمشک، کرمانشاه و همدان اعزام می شوند و از آنجا به استان های خود اعزام خواهند شد.