شناسهٔ خبر: 72668 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع بیش از ۴۵۰۰۰ حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل

لاستیک معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از توزیع ۴۵ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک دربین رانندگان خبرداد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از شهرک حمل ونقل اردبیل با بیان اینکه این میزان لاستیک از ابتدای شروع طرح یعنی از تیر ماه ۹۷ تا به امروز توزیع شده است گفت: جهت رفع نیاز رانندگان وحمایت از آنان برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک سهمیه ای به نرخ مصوب دولتی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه لاستیک موجود در انبار ها بیش از نیاز رانندگان است و با انباشت لاستیک روبرو هستیم تصریح کرد: توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می شود ، لذا حواله های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می گردد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه مسئولیت توزیع لاستیک برای ناوگان های دارای کارت هوشمند با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است تصریح کرد:لاستیک رانندگانی که فاقد کارت هوشمند هستند از طریق شهرداری ها توزیع می شود.

شیرین زاده فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد:۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

وی جابجائی یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن کالا وبار در استان اردبیل در ۵ماه گذشته را خاطرنشان کرد و گفت: با تلاش رانندگان و فعالان حوزه حمل ونقل وضعیت  حمل کالا وبار در استان کاملا عادی وروان است.