شناسهٔ خبر: 72673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

۱۰ کیلومتر از رینگ جزیره هرمز آماده اجرای آسفالت شد

تسطيح راه علی علیزاده از آغاز اجرای عملیات آسفالت پروژه رینگ جزیره هرمزخبر داد و گفت: ۱۰ هزار متر از طول این رینگ آماده آسفالت شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان، معاون مهندسی و ساخت اين اداره كل در ادامه عنوان کرد: زیرسازی و آماده سازی و آسفالت رینگ جزیره هرمز در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، تسهیل در تردد شهروندان، وسایط نقلیه و در نهایت آسایش بازدید کنندگان اهمیت بالایی دارد که این امر موجب شده تا راه و شهرسازی با جدیت بیشتری در این راه قدم بردارد .

علی علیزاده عنوان کرد: از آنجایی جزیره هرمز یکی از مقاصد مهم گردشگری در استان هرمزگان می باشد و علاوه بر جاذبه ها تاریخی به جهت خاص بودن بافت زمین شناسی آن، می تواند مقصد مهمی برای دانشجویان این رشته نیز باشد، عملیات اجرایی رینگ با همکاری بنیاد برکت در حال انجام است.

وي در ادامه سخنان خود درباره مشخصات رینگ جزیره هرمز نیز بیان نمود: عرض کل بلوار ۱۴.۶ متر است و دوخط عبوری ۲ متری جهت پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری دارد که در حال احداث است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهر سازی هرمزگان در خصوص فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در راستای تکمیل فاز نخست این پروژه گفت: عملیاتی نظیر خاکبرداری و خاکریزی، احداث ۱۲ دستگاه پل، ۱۳ دستگاه پارکینگ، صورت گرفته است و تنها اساس و آسفالت پروژه باقی مانده است که در روزهای پیش رو انجام خواهد گرفت.

وی در پایان یاد آور شد: طول کل رینگ حدود ۲۱ کیلومتر است که انشاالله با تزریق اعتبار در سال های آتی و به مرور، اجرا خواهد شد.