شناسهٔ خبر: 72690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گلستان:

تسهیل در فرآیند ساخت و ساز ضمن رعایت قوانین مد نظر باشد

جلسه گرگان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان بیان داشت: شرایط را باید در جهت تسهیل در فرآیند ساخت و ساز در استان سوق دهیم ضمن اینکه کلیه قوانین و مقررات در این حوزه رعایت شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در نشستی که با موضوع  طرح و بررسی موضوعات مرتبط با ساخت و ساز های بخش خصوصی در استان با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد افزود: فرهنگ سازی ، الگو سازی از جمله عواملی مهمی هستند که در گسترش قوانین ساخت و ساز ساختمان در بین عام مردم نقش مهمی دارند و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان یک سازمان مردم نهاد و همکار دولت در این راستا نقش  تاثیر گذاری دارد.

محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی در این جلسه بیان داشت : بومی سازی مسائل قانونی ساخت و ساز از مهم‌ترین مواردی است که در این راستا می‌تواند در ارتقای موثر باشد.

شایان ذکر است: در این جلسه مدیر کل دفتر فنی و مدیریت بحران استانداری، شهردار گرگان، مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و رییس نظام مهندسی ساختمان استان حضور داشتند.