شناسهٔ خبر: 72694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول آموزش راه و شهرسازی استان اردبیل:

آموزش كاركنان يكی از اولويت های راه و شهرسازی اردبيل است

كلاس مسئول آموزش راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: آموزش كاركنان يكي از اولويت های راه و شهرسازی استان اردبيل در بحث ارتقای نيروی انسانی است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازی استان اردبیل، رقیه نیکوکار مسئول آموزش راه و شهرسازی استان اردبیل در دوره آموزشی نکات فنی و اجرایی تولید و پخش آسفالت با اشاره به اهميت برگزاري دوره هاي آموزشي در راه و شهرسازي اردبيل گفت: آموزش كاركنان يكي از اولويت هاي راه و شهرسازي استان اردبيل در بحث ارتقاء نيروي انساني بوده و بر اين اساس هر ساله دوره هاي آموزشي كاركنان طبق برنامه هاي زمانبندي شده در طول سال با برگزاري دوره هاي عمومي و تخصصي  اجرايي مي شود.

نیکوکار گفت : در سال ۹۷ توانستيم ۴۷ عنوان دوره آموزشي عمومي و تخصصي با ۱۷۰۰۵ نفر ساعت براي كاركنان و مديران راه و شهرسازي استان اردبيل با هزينه ۴۴۳ ميليون ريال برگزار نمائيم.

مسئول آموزش راه و شهرسازی استان اردبیل به شش ماهه اول سالجاري اشاره كرد و اظهار داشت: در شش ماهه اول سالجاري ۲۰ عنوان دوره آموزشي عمومي و تخصصي چه بصورت درون سازمانی و برون سازمانی برگزار و اجرا شده است.

وی گفت: براي كاركنان راه و شهرسازي استان اردبيل ۳۹۹۶ نفر ساعت آموزش و برای مدیران پایه و میانه راه و شهرسازی استان اردبیل ۳۹۶ نفر ساعت آموزش با هزينه ۲۵۰ ميليون ريال برگزار گرديده و در شش ماهه دوم سالجاری طبق برنامه ریزی زمانبندی شده ادامه خواهد داشت.

مسئول آموزش راه و شهرسازی استان اردبیل هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء سطح دانش و آگاهی همکاران وگام موثری در جهت افزایش دانش فنی ناظران آسفالت دانست.

وی به برخی از دوره های برگزار شده در شش ماهه اول سال جاری اشاره کرد و افزود: دوره های آموزشی ارزیابی آسیب پذیری ساختمان و روش های مقاوم سازی در ساختمان های فولادی و بتنی ، تشریح حقوقی پیمان و شرایط عمومی آن ، نحوه تعیین تکلیف اراضی ساخته شده در سنوات گذشته ، تحلیل صورت های مالی ، چالش های فضای مجازی ، آموزش آسانسور و پله برقی و نکات فنی و اجرایی تولید و پخش آسفالت را از جمله دوره های برگزار شده برای کارکنان و مدیران راه و شهرسازی اردبیل در شش ماهه اول سال جاری می باشند.

نیکوکار افزود: پرسنل اداري راه و شهرسازي استان اردبيل ۲۱۳ نفر مي باشند كه شامل كارمندان رسمي ، پيماني ، كار معين و كارگري بوده و سرانه آموزش مديران ۶۰ ساعت و كاركنان ۴۰ ساعت است.