شناسهٔ خبر: 72772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغازعملیات ترمیم و اجرای آسفالت رگلاژی محور اسالم به خلخال

بهسازی و روكش آسفالت راه‌های روستایی طالب آباد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش از آغاز عملیات ترمیم و اجرای آسفالت رگلاژی محور اسالم به خلخال به طول ۹ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گيلان،  غلامحسين بخت شاهی گفت: عمده ترین دلایل آغاز اجرای این پروژه ، سپری شدن عمر مفید رویه آسفالتی محور فوق الذکر در حدفاصل کیلومتر ۳۸ الی ۴۷ و نیز خرابی های ناشی از برفروبی و نمک پاشی و یخبندان زمستان سنوات گذشته بوده است.

وي در بخش دیگری از سخنان خود از رانندگانی که در این ایام قصد تردد از محور اسالم به خلخال را دارند خواست تا ضمن همکاری با عوامل راهداری  و توجه به علائم هشداری نصب شده در مسیر با رعایت احتیاط در این مسیر تردد نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش خاطر نشان كرد: در سال گذشته نیز اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت مجموعاً در ۱۷ کیلومتر از محور مذکور اجرا گردیده بود.

وي افزود: محور اسالم به خلخال مسیری توریستی-گردشگری با جاذبه های بکر و طبیعی به طول ۷۰ کیلومتر بوده و به عنوان یکی از راههای ارتباطی استان گیلان به استان اردبیل است  که در ۴۷ کیلومتری از مسیر مذکور در حوزه استحفاظی شهرستان تالش قرار دارد.