شناسهٔ خبر: 72791 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

معاون استانداری خراسان شمالی از مدیرکل هواشناسی استان قدردانی کرد

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی معاون هماهنگی امور استانداری خراسان شمالی از مدیرکل هواشناسی این استان به دلیل اطلاع‌رسانی مناسب و همکاری با شورای مدیریت بحران استان در طول سیل فروردین‌ماه، قدردانی کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا رجب‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با اهدا لوح سپاس از زحمات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی مجید بیجندی مدیر کل هواشناسی خراسان شمالی در راستای کارگروهی جهت کمک به سیل زدگان استان در فروردین ماه سال جاری و همکاری با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی خراسان شمالی، در پیام قدردانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی خطاب به هواشناسی استان آمده است:

"پیشگیری از وقوع بحران ها و کاهش آثار زیان بار ناشی از مخاطرات، از مهم‌ترین اهداف و فعالیت های مدیریت بحران می‌باشد. بدین وسیله از زحمات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی جناب‌عالی در راستای کار گروهی جهت کمک به سیل‌زدگان استان در فروردین‌ماه سال جاری و همکاری با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تشکر و قدردانی می نمایم.

توفیق شما را در ظل توجهات بقیه‌الله‌الاعظم و تحت زمامت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان مسئلت می‌نمایم."