شناسهٔ خبر: 72828 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی درگذشت جانباختگان حادثه اینچه‌برون-گنبدکاووس

تسلیت ​با نهايت تأسف و تأثر، حادثه تلخ تصادف رانندگي در محور اينچه برون به گنبد كاووس در استان گلستان كه منجر به از دست رفتن جان تعدادی از هموطنان عزيزمان شد، موجب تألم و حزن تمامی مسئولان و آحاد جامعه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در پیامی به بازماندگان و خانواده‌های جانباخنگان حادثه رانندگی برای مینی‌بوس در محور اینچه‌برون به گنبدکاووس تسلیت گفت و اعلام کرد؛ اين سانحه كه ساعت ۷ صبح امروز ۳۰ شهريور ماه بر اثر برخورد مينی‌بوس كه از مبدا مراوه تپه به مقصد گنبد در حركت بود با كاميون حامل بار سيمان كه از مبدا شاهرود به مقصد مراوه‌تپه در حركت بود، روی داد و پس از تصادف، مينی‌بوس دچار حريق شد و منجر به جان باختن ۱۴ نفر از هموطنان شد و ۱۷ نفر هم مصدوم شدند.

براساس اين گزارش، تيم كارشناسی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای بلافاصله برای بررسی علت تصادف به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مسئولان و كاركنان سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، اين سانحه دلخراش را به خانواده‌‌های داغدار و بازماندگان مسافران تسليت عرض نموده، مراتب همدردی و همراهی با بازماندگان اين سانحه را اعلام داشته و از درگاه پروردگار سبحان براي جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و براي بازماندگان صبر مسئلت مي‌نمايد.