شناسهٔ خبر: 72848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح هادی شهر شمشک توسط شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصویب شد

طرح هادی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب طرح هادی شهر شمشک توسط شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان تهران، شیدا باقری گفت: طرح هادی شهر شمشک پس از بررسی و تاًیید در جلسات مورخ چهارم اردیبهشت، هشتم خرداد و ۱۹ تیرماه امسال درکارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی و همچنین جلسه 13شهریور کمیته منتتخب کارگروه ، در جلسه 27 شهریور به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

بر اساس این گزارش،‌با توجه به اهمیت این شهر و نقش گردشگری آن در استان، طرح یاد شده با توجه به نظرات مطروحه در جلسات فوق باید مجدداً در کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی مورد بررسی و تاًیید قرار گیرد.

وی ادامه داد: طرح هادی روستاهای قشلاق اول، قشلاق دوم، و صالح آباد واقع در بخش مرکزی شهرستان قرچک هم پس از بررسی و تاًیید در جلسه 13 شهریور کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی، در جلسه مورخ 27 شهریور به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: موضوع اجرای طرح آرامستان در ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی حریم شهر ملارد با رعایت ملاحظات مندرج در صورتجلسه 16 مرداد کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی در جلسه 27 شهریور شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مورد تصویب قرار گرفت.