شناسهٔ خبر: 72851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

زائران اربعین گلستانی از مرز مهران عازم کربلا می‌شوند

میرشاهی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اعلام کرد: مرز خروجی زائران اربعین حسینی(ع) گلستان در سال ۹۸، طبق ابلاغ شیوه نامه معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور؛ مرز مهران تعیین شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان،  "ایوب میرشاهی" امروز یکشنبه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده، در زمان برگشت، سرویس های خطی، زائران را از پایانه مرزی مهران به شهر همدان بعنوان پس‌کرانه یا همان شهر واسطه و پشتیبان ارائه خدمات حمل و نقلی(مرکز اصلی توزیع زائران در مسیر بازگشت) جابه جا کرده و از همدان به استان گلستان می آورند.

میرشاهی گفت: ۲ اکیپ راهداری و حمل و نقل نیز از استان به مقصد مهران بعنوان سرویس خطی و همدان بعنوان پس کرانه اعزام می شوند تا بر جابه جایی زائران نظارت و کنترل داشته باشند.

ثبت نام از زائران اربعین حسینی (ع) از اول شهریورماه ۹۸ از طریق سامانه سماح آغاز شده و طبق پیش بینی های صورت گرفته، امسال، ۵/۲ میلیون زائر قرار است از ۱۷ مهرماه تا سوم آبان ماه به مدت ۱۷ روز و با ۲۳۰ دستگاه اتوبوس از استان گلستان به کربلای معلی اعزام شوند.