شناسهٔ خبر: 72929 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ را در پردیس نواخت

طاهرخانی مراسم آغاز سال تحصیلی زنگ سال تحصیلی ۹۸-۹۹ روز دوشنبه با حضور حبیب‌اله طاهرخانی در شهر جدید پردیس نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روز دوشنبه، اول مهرماه با همراهی رئیس آموزش پرورش شهرستان پردیس، فرماندار و سایر مسئولین منطقه ای با حضور در دو مدرسه دبستان شهید حسین اسماعیلی عقدا واقع در فاز ۳ و دبیرستان دخترانه خدیجه کبری (س) واقع در فاز ۲، زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ را به صدا درآورد.
طاهرخانی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و همچنین هفته دفاع مقدس به شهروندان و دانش آموزان پردیسی گفت: حضور من امروز به عنوان متولی شهرهای جدید کشور در این مراسم است، همانطور که می دانید عملیات اجرایی شهر جدید پردیس به صورت برنامه ریزی شده و به عنوان یکی از ثمرات بارز انقلاب اسلامی از اواخر دهه ۶۰ در کشور آغاز شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در تشریح اهداف اصلی ساخت شهرهای جدید در کشور بیان کرد: یکی از اهداف مهم ما در ساخت این شهرها ارتقای توانایی در رسیدگی و پاسخگویی منظم به نیاز شهروندان به شمار می رود، در این راستا می دانیم که پردیس در فرآیند رشد قطعی قرار گرفته و درحال حاضر دارای جمعیت پذیری گسترده ای است به همین دلیل پیشی بینی می شود که در سال های آتی در زمره شهرهای بزرگ کشور قرار گیرد.
وی با تأکید براینکه فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت برقراری یک زندگی مناسب و درخور برای شهروندان از وظایف و مأموریت های شرکت عمران شهرهای جدید محسوب می شود گفت: شرکت عمران همچنین در برابر دانش آموزان وظیفه دارد مدارسی با زیرساخت مناسب و در شأن تحصیل و رشد آن ها احداث کند که در این راستا گام های مؤثری نیز تا کنون برداشته است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه افزود: وجه دوم کار در این حوزه برعهده شما دانش آموزان است، مسئولیت شما خوب درس خواندن است تا بتوانید در آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی که در سایه امنیتی برجای مانده از جان فشانی های و خون شهدا پدید آمده است، به خوبی بدرخشید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مقطع متوسطه مقطعی مهم و آینده ساز است، از این رو ضروری است تا با ممانست و همکاری معلمین و اولیای مدرسه بتوانید آینده ای مناسب را برای خود و کشور عزیزمان رقم بزنید.