شناسهٔ خبر: 72943 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تور دوچرخه سواری وزارت راه و شهرسازی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

توردوچرخه سواری برنامه تور دوچرخه سواری کویر سمنان به مسافت تقریبی ۱۰۰ کیلومتر با حضور کارکنان منتخب دوچرخه سواری خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان‌های سمنان، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران و همچنین  سازمان هواشناسی استان کردستان با مدیریت اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه ستاد وزارت راه و شهرسازی و میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در روز یکشنبه ۳۱ شهریور برگزار شد.

بر اساس این گزارش تور تیم دوچرخه سواری وزارت راه و شهرسازی با حضور در گلزار شهدای سمنان و تجدید میثاق با شهدای جنگ تحمیلی آغاز شد.

تیم دوچرخه سورای با پشت سر نهادن روستاهای خیرآباد، دلازیان و بازدیدی از معادن متروکه گوگرد منطقه و پس از آن بازید از عارضه طبیعی همای سعادت (کوه سرخ) و بازدید از تونل طبیعی (غار آبرفتی) و در نهایت با طی ۶۶ کیلومتر با برقراری کمپ شب‌مانی در منطقه کوه سرخ ادامه یافت.

 تیم دوچرخه سواری در ادامه در روز دوشنبه اول مهرماه ساعت ۵ بامداد به‌سمت موقعیت شیخ علاالدوله رکنی بیابانکی سمنان حرکت کردند و در ساعت ۱۰ با طی ۳۱ کیلومتر با یک دستگاه کامیونت عازم سمنان شده و در نهایت این برنامه پایان یافت.

گفتنی است: اعضای این تیم را جمعی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس از جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران وزارت راه و شهرسازی  تشکیل دادند.