شناسهٔ خبر: 73013 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

سومین قطار گردشگری گیلان راه‌اندازی می‌شود

قطار گردشگری سومین قطار گردشگري برنامه‌ای با نام قطار گردشگری گیلان مسیر تهران- رشت امروز چهارم مهر ماه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی معاون اجرایی شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا گفت: سومین قطار گردشگري برنامه‌ای با نام قطار گردشگری گیلان مسیر تهران- رشت امروز چهارم مهر ماه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در صورت تایید راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه فعالیت آن به صورت برنامه‌ای و در روزهای جمعه هر هفته خواهد بود.

رضا عصاری ساعت حرکت قطار گردشگری گیلان در روز پنجشنبه این هفته را ساعت ۷ صبح از ایستگاه تهران اعلام کرد و گفت: قطار مذکور در طول مسیر در ایستگاه‌های قزوین، منجیل و رشت توقف دارد، ضمن اینکه برنامه گردشگری دراستان گیلان شامل: دریاچه سقالکسار و موزه میراث روستایی گیلان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: قطار گردشگری گیلان ساعت ۱۸:۳۰ همین روز از ایستگاه راه‌آهن سراوان به سمت تهران مراجعت خواهد کرد.

معاون اجرایی رجا در خصوص خدمات این قطار گفت: پذیرایی صبحانه، میوه، ناهار، چای و نسکافه، دمنوش، شام، آب معدنی، بیمه مسافرتی و تور لیدر از جمله خدماتی است که به گردشگران این قطار ارائه میشود و قیمت بسته کامل آن برای هر نفر بزرگسال ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و برای خردسالان (۲ تا ۱۲ سال) ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال است.

عصاری در خصوص نحوه تهیه بلیت این قطار افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir و انتخاب مسیر تهران –رشت، قطار گردشگری را برای تاریخ ۴ مهر انتخاب کرده و بلیت مورد نظر را خریداری کنند، ضمن اینکه سامانه تلفنی ۱۵۳۹ (ارتباط با مشتریان رجا) به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی  و رزرو بليت درخواستي ايشان می‌باشد.