به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امامخمینی (ره) (IKACNews)، فاروق علیخانی با اشاره به برنامهریزیها با محوریت بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام (ره)، گفت: به منظور بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام خمینی (ره)، واحد "صدای مسافر" در این فرودگاه آغاز بکار کرد.
وی ادامه داد با راه اندازی این واحد؛ کلیه مسافرین و مراجعین فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) میتوانند از طریق تماس تلفنی با شمارههای ٥١٠٠١٢٧-٠٢١ و ٥١٠٠١٢٨-٠٢١ و یا ارسال رایانامه به نشانی passengersvoice@ikac.ir هرگونه درخواست، نظر، پیشنهاد و یا انتقادی در حوزه فرودگاهی دارند را اعلام کنند.
علیخانی با بیان اینکه درخواستهای اعلام شده به واحد "صدای مسافر" در سه دسته عادی، فوری و آنی طبقهبندی میشوند، گفت : کلیه درخواستها پس از دریافت، ثبت شده و به فرد تماسگیرنده کد پیگیری ارائه و پاسخ درخواستهای فوری و آنی در کوتاهترین زمان ممکن و پاسخ درخواستهای عادی حداکثر طی یک هفته اعلام میشود.
مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: درخواستهایی که نیاز به بررسی دقیق و همهجانبه داشته باشند نیز در کمیته عالی مرکز کنترل عملیات فرودگاه (AOCC) و با حضور بخش ها و ارگان های فعال در امر اعزام و پذیرش مسافر بررسی میشوند و نتیجه نهایی به فرد تماس گیرنده اعلام میشود.