شناسهٔ خبر: 73014 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با هدف افزایش کمی و کیفی خدمت رسانی صورت گرفت ؛

صدای مسافر در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) راه‌اندازی شد

فاروق علیخانی مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از راه اندازی واحد "صدای مسافر" برای دریافت کلیه نظرات در حوزه فرودگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) (IKACNews)، فاروق علیخانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها با محوریت بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام (ره)، گفت: به منظور بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام خمینی (ره)،   واحد "صدای مسافر" در این فرودگاه آغاز بکار کرد.

وی ادامه داد با راه اندازی این واحد؛ کلیه مسافرین و مراجعین فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره‌های ٥١٠٠١٢٧-٠٢١ و ٥١٠٠١٢٨-٠٢١ و یا ارسال رایانامه به  نشانی passengersvoice@ikac.ir هرگونه درخواست، نظر، پیشنهاد و یا انتقادی در حوزه فرودگاهی دارند را اعلام کنند.

علیخانی با بیان اینکه درخواست‌های اعلام شده به واحد "صدای مسافر" در سه دسته عادی، فوری و آنی طبقه‌بندی می‌شوند، گفت : کلیه درخواست‌ها پس از دریافت، ثبت شده و به فرد تماس‌گیرنده کد پیگیری ارائه و پاسخ درخواست‌های فوری و آنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پاسخ درخواست‌های عادی حداکثر طی یک هفته اعلام می‌شود.
 
مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: درخواست‌هایی که نیاز به بررسی دقیق و همه‌جانبه داشته باشند نیز در کمیته عالی مرکز کنترل عملیات فرودگاه (AOCC) و با حضور بخش ها و ارگان های فعال در امر اعزام و پذیرش مسافر بررسی می‌شوند و نتیجه نهایی به فرد تماس گیرنده اعلام می‌شود.