شناسهٔ خبر: 73022 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

حضور شرکت صبا شیمی آریا در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

نمایشگاه حمل و نقل 1 شرکت صبا شیمی آریا در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که از ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت صبا شیمی آریا در سال ۱۳۸۳ توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس و فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف صنعت رنگ و پلیمر، شامل تولید انواع رنگ‌ها و کفپوش‌های صنعتی آغاز کرد. این شرکت دارای سابقه و تجربه در زمینه اجرای رنگ‌های ترافیکی و صنعتی است.

تمرکز چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته علاوه بر گروه‌های مختلف حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی و جاده‌ای بر زمینه‌های تخصصی راهسازی، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه‌ها نیز هست و همچنین حمل و نقل هوشمند، تونل‌ها، پل‌ها، آسفالت، قیر، ماشین‌آلات‌ راهسازی، سیستم‌های کنترل جاده‌ها، موسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بیمه، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری نیز از دیگر محورهای مورد تمرکز چهارمین نمایشگاه است.

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی مصلی تهران برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره ۲۲۸۵۵۸۶۲ یا www.irantransexpo.com  دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل فرمایید.