شناسهٔ خبر: 73033 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از۱۰ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

تردد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت ۱۰ میلیون و ۹۰۲ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در ۶ ماه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی صبحی در بازدید از محور نیر صائین گفت:  بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور رفت و برگشت اردبیل آستارا با یک میلیون و ۹۷۱ هزار تخلف ثبت شده است.

 

وی هوشمندسازی جاده های استان را از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل دانست و افزود:درحال حاضر ۶۴ سامانه تردد شماری،۴۰ دوربین نظارت تصویری،۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین درحال حرکت در محورهای استان فعال است.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد:در ۶ ماه گذشته در جهت ارتقای ایمنی محورها و در راستای اجرای مصوبات کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان ۲۲ کیلومتر در طول و ۴۰ نقطه در عرض رامبل یا شیار لرزاننده اجرا شده است.

صبحی نصب ۸۲۵ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در جاده های استان اردبیل را درمدت یاد شده را خاطر نشان کرد و گفت:در ۱۰ نقطه از شهرستانهای مشکین شهر،بیله سوار،گرمی،کوثر و اردبیل سیستم روشنائی بصورت نقطه ای با تلاش راهداران ایجاد شده که امیدواریم فرمانداران شهرستانها نیز با تخصیص به موقع اعتبارات راهداری را در ارائه خدمات به مردم بیش از پیش یاری کنند.