شناسهٔ خبر: 73074 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه شماره ۲ راه آهن؛

جزئیات حادثه خروج قطار از ریل در زاهدان

اطلاعیه معاون مسافری راه آهن گفت: در حادثه خروج قطار از ریل در حوالی زاهدان ۳۵ مسافر مصدوم و ۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن میر حسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس گزارش اداره کل راه آهن جنوب شرق ( زاهدان) قطار مسافری زاهدان - تهران به شماره ۷۲۵ در منطقه شورو زاهدان از خط خارج شد که متاسفانه ۳۵ نفر از مسافران این قطار مصدوم و ۳ نفر از هموطنان ما در این حاثه جان خود را از دست دادند.

میر حسن موسوی دقایقی پیش اعلام کرد: در این حادثه ۵ واگن این قطار از ریل خارج شده و هم اکنون دلایل بروز این حادثه توسط کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی قرار گرفته است.

وی یادآورشد: هم اکنون کمیسیون سوانح عالی راه آهن در تهران تشکیل جلسه داده و تعدادی از معاونین و کارشناسان راه آهن نیز به محل اعزام شده اند تا دلایل بروز این حادثه را از نزدیک بررسی کنند.

معاون مسافری راه آهن یادآورشد: در حال حاضر همه مصدومان این حادثه به مراکز درمانی منتقل شده و در حال مداوا هستند و ماموران امدادی راه آهن جنوب شرق در محل حادثه در حال انجام وظیفه می باشند.