شناسهٔ خبر: 73086 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه شماره ۶ راه‌آهن:

حرکت قطارهای تهران - زاهدان و بالعکس طبق برنامه انجام می‌شود

اطلاعیه روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره 6 خود اعلام کرد: قطارهای تهران-زاهدان و بالعکس طبق برنامه حرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: قطارهای تهران - زاهدان و زاهدان - تهران طبق برنامه انجام می‌شود، اما مسافران از زاهدان با اتوبوس به بم منتقل می‌شوند تا از بم با قطار به تهران عزیمت کنند.

روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی در این اطلاعیه آورده است همچنین تا بازگشایی این محور قطارهای تهران - زاهدان طبق برنامه  از ایستگاه راه‌آهن تهران حرکت می‌کنند تا پس از رسیدن به بم با اتوبوس به زاهدان منتقل شوند.

با اعلام روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه ۵۱۴۹ تماس بگیرند.

بر اساس گزارش اداره کل راه‌آهن جنوب شرق (زاهدان) قطار مسافری زاهدان - تهران به شماره ۷۲۵ در منطقه شورو زاهدان ساعت ۱۶ روز چهارشنبه از خط خارج شد که متاسفانه ۳۵ نفر از مسافران این قطار مصدوم و ۳ نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

در این حادثه ۵ واگن این قطار از ریل خارج شده و همه مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و سایر مسافران نیز با اتوبوس به زاهدان در حال انتقال هستند.