شناسهٔ خبر: 73094 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیران بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس از نمایشگاه «حماسه‌سازان سرافراز»

بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به همراه برخی از مسئولان این بنیاد از غرفه‌های وزارت راه و شهرسازی در «نمایشگاه حماسه‌سازان سرافراز» بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز، پنج‌شنبه ۴ مهرماه، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به همراه برخی از مسئولان این بنیاد از غرفه‌های وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

سردار بهمن کارگر در دیدار از نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» از زحمات همه دست اندرکاران این نمایشگاه و مجموعه وزارت راه و شهرسازی تشکر و قدردانی کرد.

سردار شیخی، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، سردار امیری، معاونت طرح و برنامه، سردار عصار، مسئول سازمان پیشکسوتان، امیر فخوری، مسئول تشکل‌های مردم نهاد از جمله مدیران بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بودند که از نمایشگاه «حماسه‌سازان سرافراز» بازدید کردند و در بازدید از این نمایشگاه به بیان برخی خاطرات خود از ۸ سال جنگ تحمیلی پرداختند.

نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» از ۳۱ شهریورماه، هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح شده است و تا ۷ مهرماه در محل باغ موزه انقلاب اسلامی واقع در اتوبان شهید حقانی هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.