شناسهٔ خبر: 73107 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تاکيد مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها بر کيفيت پروژه های در حال اجرا

سیاوش امیرمکری سياوش اميرمکري، رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در بازديد از پروژه هاي فرودگاه يزد از جمله بهسازي ترمينال خارجي رضايت خود را از روند اجراي اين طرح ها اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان یزد، در اين بازديد که امروز (سوم مهر) با همراهی مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی، غلامرضا رستمیان، مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه ها و احمد ایزدبین مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران انجام شد، عباس محمدی، مديرکل فرودگاه های یزد به ارایه گزارشی از روند اجراي پروژه هاي فرودگاه پرداخت و درباره موقعیت فرودگاه و طرح مطالعات جامع ساختمان تکنیکال بلاک و سردر ورودی فرودگاه توضیح داد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز از بخش هاي مختلف فرودگاه یزد از جمله بهسازی ترمینال خارجی بازديد و از روند اجرای طرح ها ابراز رضايت کرد.

وی همچنين با تاکيد بر لزوم توجه به کيفيت اجراي پروژه هاي در دست اجرا توصيه هاي لازم را براي بهره برداري هر چه سريع تر از اين طرح ها ارایه کرد.

گفتگو در خصوص احداث ساختمان ایمنی زمینی و آغاز مطالعات بهسازی باند فرودگاه یزد از جمله محورهای دیگر این بازدید بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در سفر به یزد با خانواده شهید محمد دانش پرور کارمند شهید اداره فنی فرودگاه یزد ملاقات کرد.

در اين ديدار که در حاشيه بازديد از فرودگاه بين المللي يزد برگزار شد، سياوش اميرمکري با اهداي لوح از خانواده معظم شهيد محمد دانش پرور (شهيد همکار) قدرداني کرد. در ادامه نيز خانواده شهيد محمد دانش پرور به بيان خصايل و ويژگي‌هاي رفتاري اين شهيد پرداختند و خاطراتي از وي را بازگو کردند.

گفتني است؛ شهيد محمد دانش پرور از کارکنان واحد فني مهندسي فرودگاه بين المللي يزد بود که در سال 1365 در منطقه مهران به شهادت رسيد.