شناسهٔ خبر: 73135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

ورزش عاملی موثر برای ارتقای بهره وری نيروی انسانی است

ورزش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حاشیه مسابقه دوستانه فوتسال کارکنان این اداره کل و مجموعه راه آهن شمال ، ورزش را عاملي موثر در ارتقاء بهره وري نيروي انساني دانست و گفت: اهمیت ورزش و سلامت جسم و جان و تاثير مثبت آن بر عملكرد كاركنان بر كسي پوشيده نيست.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، نجفی  در حاشیه این مسابقه عنوان نمود :  ورزش از نيازهاي اساسي جسم و روح است و مديران بايد با جدي گرفتن اين موضوع انگيزه لازم براي توسعه ورزش به همراه داشتن روحيه اي فعال در ميان كارمندان ايجاد كنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه مسئله فراگير شدن امر ورزش را در بين كاركنان امري ضروري برشمرد و افزود : بايد ورزش و شادابي سر لوحه كار هريك از كاركنان بوده تا با انگيزه و روحيه اي بالا به انجام وظايف سازماني خود بپردازند.

نجفی اظهار داشت: برگزاري مسابقات ورزش علاوه بر ايجاد نشاط و شادابي، مي تواند براي كارمنداني كه ساعت ها پشت ميزهاي خود و در حالتي ثابت مي نشينند تاثير مثبتي بگذارد و با روحيه و تواني مضاعف در راستاي وظايف سازماني خود تلاش نمايند.

وی خاطر نشان ساخت : از این رو این اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای تعامل و همدلی بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اقدام به برپایی مسابقه مذکور نمود.

وی در خاتمه از میزبانی مجموعه راه آهن شمال تشکر و قدردانی نموده و اظهار داشت : امید است برنامه هایی از این دست در طول سال با همدلی دو دستگاه تداوم داشته باشد.