به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حملونقل جادهای استان ایلام، نوراله دلخواه گفت: از این ۱۷۵ شکایت ۹۵ مورد از درخواستهای ثبت شده در سامانه شهراه در مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آنها تخلف شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر و ۸۰ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری است،که از جمله آنها به خرابی رویه آسفالت، وجود چاله و دستانداز در راههای ارتباطی استان است.
وی با بیان اینکه درخواستهای ثبت شده در شهراه در مدت ۱۰ روز به شهروندان پاسخگویی میشود، افزود: ارتباط مردم با این سامانه در حقیقت موجب ارزیابی دستگاهها و بررسی عملکرد کارکنان وزارت متبوع خواهد شد.
دلخواه ادامه داد: شهروندان با ورود به سامانه www.shahrah.mrud.ir، خدمت موردنیاز خود را بهصورت الکترونیکی ثبت میکنند که این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به زیرمجموعههای این ادارهکل ارائه و در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ داده میشود.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای ایلام ادامه داد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی۱۴۱سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانیwww.۱۴۱.ir نیز فعال است که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده ای است.