شناسهٔ خبر: 73180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداران هرمزگانی برای ارائه خدمات بيش‌تر به مردم در فصل پاييز و زمستان

ماشین آلات سرپرست اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي هرمزگان در جلسه شوراي راهداري از آمادگي راهداران براي ارائه خدمات بيشتربه مردم درفصل پاييز و زمستان خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان هرمزگان، جلسه شوراي راهداري با حضور يوسف عابديني سرپرست اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان در سالن كنفرانس اين اداره كل با محوريت ارائه خدمات رساني بيشتر و بهتر به مردم برگزارشد.

عابديني در اين جلسه گفت: باتوجه به فرارسيدن فصل پاييز و زمستان و احتمال بارندگي دراين فصول بايد راهداران بيش از هر زمان ديگري خود را براي ارائه خدمات رساني بيشتر وبهتر به مردم آماده كنند.

وي افزود: يكي از مسائل بسيار مهم و اولويت دار در راهداري آماده و به روز بودن ماشين آلات مي باشد تا بتوان در مواقع حساس و بحراني به صورت  مطلوب ازآنها استفاده كرد لذا اداره ماشين آلات  و ادارات تابعه شهرستاني نسبت به برطرف كردن هرگونه عيب ونقص از ماشين آلات قبل از شروع بارندگي اقدام كنند.

سرپرست اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان هرمزگان ادامه داد: برنامه ريزي عمليات تنقيه، لايروبي و دريواسيون  پلها و شناسايي و آشكارسازي نقاط پرتصادف با انواع علايم هشداري و رفع كمبود و نقايص علايم وعمليات درزگيري و لكه‌گيري و شانه سازي در راههاي حوزه استحفاظي در دستور كارمعاونت راهداري و ادارات تابعه شهرستاني قرار گيرد.

اين مقام مسئول ادامه داد :  ادارات  تابعه  شهرستاني با تلاش و جديت در "طرح ملي ابرار" نسبت به بازگشايي و تكميل راههاي روستايي اقدام و گزارش را براي انعكاس به اداره كل ارسال كنند.

عابديني تصريح كرد: باتوجه به شرايط اقتصادي و منابع واعتباراتي كه داريم بايد با مديريت صحيح بيشترين بهره وري درنهايت صرفه جويي را داشته باشيم.

 در ادامه جلسه  ميرداد ميردادي معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان گفت: گشت هاي راهداري به طور مرتب در راه‌هاي حوزه استحفاظي فعاليت کرده و نسبت به كنترل، بررسي و نظارت  وضعيت راه‌ها و جلوگيري از تجاوز به حريم راهها با احكام قضايي اقدام و گزارش عملكرد هفتگي فعاليت‌هاي حوزه استحفاظي خود را به اين معاونت ارسال دارند.                                                                               

درپايان اين جلسه روساي ادارات ستادي و تابعه به بيان نقطه نظرات خود پرداختند كه سرپرست اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان دستور رفع موانع و مشكلات راصادر كرد.