شناسهٔ خبر: 73186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد ۸۰۰ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

پایانه مرزی بیله سوار مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از تردد ۷۹۸ هزارو ۳۸۰ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار در ۶ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه ورود مسافر خارجی ۲۴ درصد افزایش یافته گفت: در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۷۷ هزار و ۵۰۸ نفرتردد مسافر انجام شده بود در مجموع ورود و خروج ۱۸ درصد افزایش را شاهد هستیم.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفراستان اردبیل گفت:از این میزان مسافر ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ نفر با وسائط نقلیه اعم اتوبوس،مینی بوس و سواری و ۶۳۸ هزار و ۱۲ نفر نیز با پای پیاده تردد کرده اند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تردد ۴۹ هزار و  ۷۶۱ دستگاه انواع وسائط نقلیه در ۶ ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار را خاطرنشان کرد و گفت: تردد اتوبوس از این پایانه ۸۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در آستانه پیاده روی باشکوه اربعین حسینی قرار گرفته ایم، تصریح کرد: نمازخانه بزرگ اهل بیت(ع) پایانه مرزی بیله سوار آماده پذیرائی و استقبال از زائران اتباع حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.