شناسهٔ خبر: 73190 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده:

خانوادهای شهدا،جانباران و ایثارگران متخصص شاغل در وزارت راه و شهرسازی مایه افتخار کشور هستند/ پیشنهادهای سازنده در بخش بانوان و خانواده رسیدگی می‌شود

تقدیر از خانواده های شهدا و ایثارگران حوزه معاونت شهرسازی و معماری مهری صفری ضمن قدردانی از فعالیت‌های تخصصی بانوان و آقایان شاغل در حوزه معاونت شهرسازی و معماری که جزو خانواده شهدا، جانباران و ایثارگران به شمار می‌روند، گفت: مایه افتخار است که در حوزه تخصصی شهرسازی و معماری بیشترین نیروی شاغل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهری صفری مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده در مراسم قدرانی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران که در حوزه معاونت شهرسازی و معماری مشغول به فعالیت هستند، ضمن تبریک مجدد هفته دفاع مقدس، گفت: مایه افتخار است که در حوزه تخصصی شهرسازی و معماری بیشترین نیروی شاغل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده ادامه داد: حضور نیروهای متخصص و متعهد در حوزه معماری و شهرسازی مایه افتخار همه ما به شمار می رود و امیدواریم که بتوانیم قدمی مثبت و سازنده با همفکری این نیروها در جهت ارتقای کشور عزیزمان ایران برداریم.

صفری تصریح کرد: از تمامی شاغلان حوزه معاونت شهرسازی و معماری که همگی جزو خانواده بزرگ شهدا، جانباران و ایثارگران هستند می خواهم تا کمک کنند در جایی که قرار داریم مثمرثمرتر از قبل باشیم و موثرتر عمل کنیم.

وی همچنین پیشنهاد کرد تا بانوان شاغل در حوزه معاونت شهرسازی و معماری نظرات و پیشنهادات سازنده خود را در حوزه امور بانوان و خانواده به دفتر وی ارایه دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

برچسب‌ها: