شناسهٔ خبر: 73217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به خاطر تكميل پروژه هاي عمراني صورت گرفت؛

تقدير امام جمعه شهر ايوان از مديركل راه وشهرسازي استان ايلام

مسجد ايوان در بازديد مديركل راه وشهرسازي استان ايلام به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان ايوان از پروژه‌های عمرانی در دست احداث اين اداره كل در شهرستان ايوان، حجت الاسلام و المسلمين حيدري پيگيري‌های مهندس كاظمی برای اجرای پروژه های عمرانی را قابل تقدير دانست.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام، حجت الاسلام والمسلمين حيدري امام جمعه شهر ايوان در بازديد از پروژه هاي روشنايي و تهويه تونل قلاجه، كنارگذر شهر ايوان و مسجد جامع اين شهر گفت: تكميل تهويه و روشنايي و خطوط انتقال برق به تونل قلاجه و هچنين پي گيري پرداخت مطالبات زمينداران مسير كنارگذر شهر ايوان و پيشرفت فيزيكي احداث اين مسير و مسجد جامع اين شهراز اقدامات قابل تقدير راه و شهرسازي استان و مدير پر تلاش اين مجموعه است. 

علي اصغر كاظمي مديركل راه وشهرسازي استان در اين بازديدها در خصوص مسجد جامع شهر ايوان گفت: عمليات احداث  مسجد جامع شهر ايوان با زيربناي  ۲۳۰۰ متر  در دو فاز اجرايي شده كه فاز اول شامل زير سازي و اسكلت و سقف به پايان رسيده و فاز دوم اين طرح شامل گنبد و مناره و كاشي كاري و نازك كاري و تاسيسات و ... در دست اجرا است.

مديركل راه وشهرسازي استان افزود: در مجموع اين پروژه نزديك به ۷۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارد و براي اجراي آن بالغ بر  سه و نيم ميليارد تومان هزينه خواهد شد.