شناسهٔ خبر: 73226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ۸۵۰ اتوبوس استان فارس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع)

اتوبوس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اوج بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ مهرماه خبر داد و از زائران گرامی خواست که سفر خود را به نحو مناسب در این ایام مدیریت نمایند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، مهندس سیاهپور با اشاره به این مطلب که زائران برای دسترسی به ناوگان عمومی حمل و نقل(اتوبوس) و اجتناب از تاخیر بی رویه ضروری است از هر پایانه مرزی که از کشور خارج می شوند از همان مرز به کشور بازگردند گفت : عمده جابجایی زائران حسینی(ع) استان فارس از طریق مرزهای شلمچه و چذابه ( ویژه کاروان های اربعین حسینی ) انجام خواهد شد.

وی همچنین با بیان این نکته که زائران محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات ترافیکی و ثبت شکایات و پیشنهادات به سامانه ۱۴۱ و اپلیکیشن ۱۴۱ و نیز سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ مراجعه نمایند تصریح کرد : ۸۵۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی حمل و نقل عمومی جاده ای استان فارس ( تحت پوشش شرکتهای حمل و نقل مسافر ) جهت جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) در این ایام آمادگی کامل دارند و به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در پایان خاطر نشان ساخت: از همه زائران محترم تقاضا داریم که به تمامی اطلاعیه های سازمان راهدار و حمل و نقل جاده ای توجه کنند.