شناسهٔ خبر: 73274 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات؛

کارمند تراز اسلامی معرفی می‌شود

اختتامیه اولین همایش و نمایشگاه تبیین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران هشت سال دفاع مقدس سیدحمیدرضا قریشی با اعلام اینکه در سال آینده و در دومین نمایشگاه تبیین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد: کارمند تراز اسلامی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدحمیدرضا قریشی فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در اختتامیه اولین همایش و نمایشگاه تبیین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس، گفت: یکی از کارهایی را که در  دستور کار قرار داده ایم شناسایی و معرفی کارمند تراز اسلامی است.

فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات ادامه داد: سال آینده و در چهارم شهریورماه در دومین نمایشگاه و همایش تبیین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی، کارمند تراز اسلامی معرفی خواهد شد.

قریشی با اشاره به اینکه اولین همایش و نمایشگاه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای به تصویر کشیدن بخشی از فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با گذشت ۴۰ سال هنوز هم بدخواهان فراوانی دارد که باید تلاش کنیم تا این توطئه بدخواهان را دفع کنیم.

قریشی در مراسم اختتامیه اولین همایش و نمایشگاه تبیین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در هشت سال دوران دفاع مقدس، گفت:امیدوارم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصادی کشور باشیم.