شناسهٔ خبر: 73351 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پروازهای فرودگاه سهند به زودی برقرار می‌شود

هواپیمای ATR در ديدار استاندار آذربايجان شرقی و مديرعامل شرکت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران (هما)، توافق شد که پروازهای فرودگاه سهند به زودی برقرار شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان شرقی، در این دیدار که در دفتر مدیرعامل هما انجام شد، محمدرضا پورمحمدی، استاندار با اشاره به اهمیت فرودگاه سهند در توسعه منطقه گفت: برقراری پروازهای فرودگاه سهند در مسیر تهران یکی از نیازهای اساسی این منطقه است و با ظرفیتی که در منطقه وجود دارد اطمینان دارم استقبال خوبی از این پرواز خواهد شد.

در این دیدار که علی جلیلی، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و حمید شکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز حضور داشتند، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با تاکید بر آمادگی این شرکت برای برقراری پرواز فرودگاه سهند گفت: در آینده نزدیک پرواز مسیر مهرآباد- سهند – مهرآباد با هواپیمای ATR  برقرار خواهد شد.

در این دیدار، رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی نیز ضمن تشریح وضعیت فرودگاه سهند در بخش های مختلف گفت: فرودگاه سهند استانداردهای لازم برای نشست و برخاست پروازها در رده ATR  را داراست و از نظر عملیاتی کاملا آماده پرواز است.