شناسهٔ خبر: 73353 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس:

مالکان واحدهای بلاتکلیف مسکن مهر پردیس تا پایان آبان وضعیت واحد خود را مشخص کنند

جاودانفر علی‌اصغر جاودان‌فر با اشاره به بلاتکلیفی دو هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید گفت: مالکان این واحدها تا پایان آبان‌ماه مهلت دارند جهت تعیین‌تکلیف واحد خود به مسکن مهر مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی‌اصغر جاودان‌فر، مدیر اجرایی مسکن مهر شهر جدید پردیس با اشاره به بلاتکلیفی دو هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید گفت: مالکان این واحدها تا پایان آبان‌ماه مهلت دارند جهت تعیین تکلیف واحدشان به دفتر مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس مراجعه کنند.

دو هزار پرونده نقل و انتقال مربوط به واحدهای مسکن مهر بلاتکلیف است

وی با اشاره به اینکه از سال‌های گذشته تاکنون، دو هزار پرونده نقل و انتقال مربوط به واحدهای مسکن مهر رها شده و کسی برای تعیین‌تکلیف قرارداد پنج‌برگی آن‌ها مراجعه نکرده است، افزود: احتمال دارد دلالان این واحدها را به امید افزایش قیمت در اختیار داشته باشند.

نقل و انتقال واحدهای بلاتکلیف ممکن است برای خریدار نهایی تبعات حقوقی در بر داشته باشد

جاودانفر در گفت‌وگو با شبکه خبر تلویزیون به مالکان این دو ماه فرصت داد تا وضعیت نقل و انتقال واحدهای خود را مشخص کنند و افزود: به‌نظر می‌رسد این واحدها دست عده‌ای افراد سودجو است که بخشی از کار را انجام داده‌اندو  احتمال دارد کپی تصاویر صورت‌جلسه بیرون را به اشخاص دیگر واگذار کنند که ممکن است برای خریدار نهایی تبعات حقوقی در بر داشته باشد. بنابراین این افراد تا پایان آبان‌ماه مهلت دارند با مراجعه به مسکن مهر و اخذ قرارداد پنج‌برگی، اقدامات بعدی را انجام دهند و مشخصات آنها در سامانه مسکن مهر پردیس به ثبت برسد.