به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان هرمزگان، يوسف عابديني اظهار داشت: کلیه ارگان ها و شرکت های خدماتی- زیارتی میتوانند برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل مسافربری مستقر در پایانههای عمومی مسافربری اقدام کنند و از ارتباط مستقیم با راننده یا مالک ناوگان خودداری نمایند.
سرپرست اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي هرمزگان افزود : ارائه خدمات مطلوب به زائران در طول سفر و تکریم زائران اربعین حسینی (ع) از مهمترین اولویت هاي این اداره کل می باشد که تعداد ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی براي خدمات دهی به زائران آمادگی دارند، همچنین گشت های راهداری استان نيز با حضور فعال خود و در كنار گشت های پليس راه، ايمنی سفر ها را تامين میکنند.
وي در ادامه افزود : زائران مي توانند با بهره گیری از سامانه ۱۴۱ از وضعيت تمامی محورهای كشور آگاهی پیدا کنند و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ نيز آماده دريافت نظرات و پیشنهادات كاربران از وضعیت ارائه خدمات مجتمعهای خدماتی- رفاهی و تیرپارکهاست همچنين سامانه www.mrud.irبرای ارتباطات مردمی و دریافت انتقادات و پیشنهادات زائران از عملكرد ۵۹ شركت حمل ونقل مسافربری استان درنظر گرفته شده است.
عابديني خاطرنشان كرد : اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان با استفاده ازقريب به ۱۰۰دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین مستقر در ادارات راهداری و حمل و نقل جادهای در شهرستانهای تابعه، ۴۰خودرو گشت راهداري( دارای سامانه GPS) و۱۲ اكيپ راهداری در ۹راهدارخانه استان توان خود را برای تامين ايمنی سفر هاي زائرين عزيزجهت حضوردر اربعين حسيني (ع) بهکار خواهد گرفت.