شناسهٔ خبر: 73381 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نخستین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل برگزار شد / بررسی نقش بانوان در کاهش مخاطرات و تصادفات جاده‌ای

تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل و نقش بانوان در کاهش مخاطرات جاده ای نخستین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل و بررسی نقش بانوان در کاهش مخاطرات و تصادفات جاده‌ای به ریاست مهری صفری مشاور امور بانوان و خانواده وزیر راه و شهرسازی و با حضور نمایندگانی از انجمن‌ها و سمن‌های مردم‌ نهاد، نمایندگانی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و همچنین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل و نقش بانوان در کاهش مخاطرات و تصادفات جاده‌ای و رانندگی به ریاست مهری صفری مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در جلسه فوق پیشنهادات مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده برای پررنگ کردن نقش بانوان در کاهش مخاطرات و تصادفات جاده‌ای و ایمنی سفرهای برون‌شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات صاحبنظران و کارشناسان در این خصوص اخذ شد.

به گفته صفری، پیشنهادات امور بانوان برای این موضوع به وزیر راه و شهرسازی ارائه شد و پس از پذیرش از سوی وزیر، ابلاغ می‌شود.

گفتنی است: در نشست فوق، علاوه بر مهری صفری مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان و خانواده، خانم دکتر حسین زاده فعال حقوق بانوان در مباحث مربوط به حمل و نقل، مشاور امور بانوان و خانواده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، زارعیان نماینده مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دیگر فعالان امور بانوان حضور داشتند.