شناسهٔ خبر: 73407 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس ستاد معین بنیاد مسکن اصفهان خبر داد؛

۴۰۰۰ تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان پلدختر توزیع شد

سیل رئیس ستاد معین بنیاد مسکن اصفهان مستقر در شهر سیل‌زده پلدختر با بیان اینکه ۳ هزار و۳۹۱تن سیمان رایگان از طرف رهبری بین سیل‌زدگان پلدختری توزیع شده است گفت:تعمیر دو هزار و ۷۶۳ واحد مسکونی تعمیراتی شهری و روستایی به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس ستاد معین بنیاد مسکن اصفهان مستقر در شهر سیل‌زده پلدختر با بیان اینکه ۳ هزار و۳۹۱تن سیمان رایگان از طرف رهبری بین سیل‌زدگان پلدختری توزیع شده است گفت:تعمیر دو هزار و ۷۶۳ واحد مسکونی تعمیراتی شهری و روستایی به اتمام رسید.

قاسم جعفری در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه تعداد کل واحدهای مسکونی خسارت دیده پلدختر سه هزار و ۵۸۷ واحد و واحدهای مسکونی احداثی شهری و روستایی ۶۹۱ واحد است اظهار کرد:دو هزار و۸۹۶واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیری‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد واحدهای آسیب دیده شهری ۲ هزار و ۶۳۶ واحد است افزود:۳۶۹ واحد احداثی و ۲ هزار و ۲۲۱ واحد تعمیری و واحدهای آسیب دیده روستایی ۹۹۷ واحد مسکونی هستند که ۳۲۲ واحد احداثی و ۶۷۵ واحد تعمیری است.

رئیس ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان مستقر در شهر سیل‌زده پلدخترعنوان کرد: تعداد معرفی نامه صادر شده به بانک‌های عامل جهت تسهیلات احداثی، تعمیری و معیشت در شهر و روستا ۷ هزار و ۱۰۸ واحداست‌که تاکنون در شهر و روستا  ۶ هزار و ۴۸۰ واحد قرارداد را انعقاد کردند. کمک‌های بلاعوض نیز به هفت هزار و ۳۹۱ فقره احداثی، تعمیری، اجاره بها و معیشت به واحدهای خسارت دیده پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تعمیر دو هزار و ۷۶۳ واحد مسکونی تعمیراتی شهری و روستایی و ۶۶۱ واحد تجاری شهری به اتمام رسیده است گفت: ۶۱۸ واحد شهری وروستایی در مرحله آوار برداری، ۵۷۷ واحدمرحله پی کنی، اجرای فونداسیون ۳۱۶ واحد، اجرای اسکلت ۲۷۱ واحد، اجرای سقف ۱۱۳ واحد، دیوارچینی، ۸۷ واحد و چهار واحد در مرحله نماند.

به گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جعفری تصریح کرد: ۳ هزار و۳۹۱ تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان شهرستان پلدختر توزیع شده است.