شناسهٔ خبر: 73416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجدید خط کشی ۷۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

نصب تابلو معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از تجدید خط کشی ۷۵۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی صبحی در بازدید از محورهای شهرستان مشکین شهر با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال ۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر جاده های استان تجدید خط کشی خواهد شد افزود:از این میزان تاکنون ۷۵۲ کیلومتر تجدید خط کشی با رنگ گرم و سرد انجام شده است.

وی گفت: در جهت ارتقای ایمنی محورها با تلاش راهداران سخت کوش در ۶ ماه گذشته ۲ هزارو ۷۰۰ عدد تابلوی الزامی راهها و ۸۲۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان اردبیل تهیه و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری راهها افزود: در مدت یاد شده ۲ هزارو ۵۹۵ مترطول سرعت کاههای آسفالتی و پلاستیکی اصلاح، رنگ آمیزی،تهیه و نصب شده است.

صبحی طول حوزه استحفاظی راههای استان اردبیل را ۶ هزارو ۳۷۲ کیلومتر عنوان کرد و گفت:باهدف افزایش ایمنی در محورها هزارو ۶۴۰ مترطول حفاظ در پرتگاهها و آبروها نصب شد.