شناسهٔ خبر: 73431 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمران و بهسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران:

ساخت فیلم از سکونتگاه های غیر رسمی، اجماع ملی برای حرکت بازآفرینی در کشور را شکل می دهد

مراسم معاون عمران و بهسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: کارگاه های تخصصی و پخش فیلم های منتخب بازآفرینی در جشنواره فیلم مستقل خورشید ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مجتبی علوی مقدم با بیان اینکه روز دوم جشنواره کارگاه تخصصی ارائه تجربه تسهیل گری در محله سیروس  برای تسهیل گران شهر و شهرستانهای استان تهران برگزار شده است گفت: در سومین روز برگزاری  جشنواره شاهد برپایی پیچینگ فیلم ایرانی برای ارائه به اروپا با حضور خانم یوتاویله مدیر انجمن فیلم کوتاه از آلمان در ساعت ۱۰ و کارگاه ویدیو – پرفورمنس آرت با حضور علی اتحاد از ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در روز سوم از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فیلم های بخش بازآفرینی شهری، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه مروری بر کارهای گروه فیلز آلمان و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۳ آثار بخش مسابقه اکران خواهد شد.

معاون عمران و بهسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: حضور فیلمسازان شهری به پل ارتباطی اجرای پروژه های بازآفرینی و هویت بخشی محلات هدف تاریخی و ناکارآمد شهری کمک کند و ساخت فیلم از سکونتگاههای غیر رسمی نیز مرکز توجه فیلم سازان واقع شود تا اجماع ملی برای حرکت بازآفرینی در کشور شکل گیرد.