شناسهٔ خبر: 73441 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

تکمیل و رفع مشکلات مسکن مهر باقی‌مانده استان تهران تا پایان سال/ حل مشکلات زیرساختی سایت صفادشت با شهرداری منطقه

رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در جلسه هفتاد و پنجم شورای مسکن استان تهران که با حضور استاندار برگزار شد چند مصوبه داشتیم که ماحصل همه آن‌ها تکمیل و رفع مشکل حقوقی سایت‌های باقی‌مانده مسکن مهر تا پایان سال بود.

رضا نگهبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص جلسه هفتاد و پنجم شورای مسکن پایتخت با حضور استاندار بابت مصوبات این نشست، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته که با حضور استاندار تهران و دیگر مدیران این حوزه در استان برگزار شد چند مصوبه داشتیم که ماحصل همه آن‌ها تکمیل و رفع مشکل حقوقی سایت‌های باقی‌مانده مسکن مهر تا پایان سال بود.

وی ادامه داد: تعیین و تکلیف و تحویل واحدها از پیمانکار از طریق شورای تأمین و تحویل واحدها به متقاضیان در پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن مهر پیشوا، تحویل ۱۰۰ واحد مسکن مهر پرشین شهر جدید پرند ظرف مدت یک ماه به خانواده‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول، مشخص شدن وضعیت زیرساخت‌های مسکن مهر سایت‌های صفادشت و فیروزکوه و درنهایت تعیین تکلیف پروژه‌های دو جانبه با پیگیری‌های جدی فرمانداران مربوطه مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

نگهبان افزود: در همین خصوص فردا بازدیدی از سایت صفادشت خواهیم داشت. در مورد این سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای تکمیل زیرساخت‌های آن زمین تهاتر کرده است اما یکسری مشکلات با شهرداری دارد. قرار است در این بازدید جلسه‌ای با روسای شهرداری  رباط‌کریم و صفادشت داشته باشیم تا مشکلات حل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان گفت: شورای مسکن استان تهران پاسخگوی مردم در حوزه زیرساختی مسکن مهر بوده و قرار است این جلسات به‌صورت ماهیانه برگزار تا ضمن حل مشکلات زیرساختی شاهد افتتاح مابقی واحدها باشیم.