شناسهٔ خبر: 73443 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تجلیل از وزیر راه و شهرسازی به عنوان چهره ماندگار صنعت هوایی کشور

محمد اسلامی خنده در مراسمی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیران ارشد صنایع هوايي از وزیر راه و شهرسازی به عنوان چهره ماندگار صنعت هوایی کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بیست و دومین سالگرد تاسیس سازمان صنایع هوایی ایران، در مراسمی با حضور امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مدیران صنایع هوایی و هوانوردی، از محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به عنوان چهره ماندگار صنعت هوایی کشور تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از نه نفر دیگر از پیشکسوتان صنعت هوایی کشور که نقش برجسته ای در تولید هواپیما، بالگرد، پهپاد و تعمیر و نگهداری هواگردهای کشور داشته اند، توسط وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیرعامل صنایع هوایی ایران تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است اسلامی، از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۲ به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران (هسا)، از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ در مقام قائم مقام سازمان صنایع هوافضا، در بازه ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ به عنوان رئیس مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶ در مقام معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خدمت مشغول بوده و نقش مهمی در توسعه سامانه های هوایی و دفاعی کشور داشته است. وی همچنین از سال ۱۳۸۸ در شورای عالی هواپیمایی کشوری حضور دارد.