شناسهٔ خبر: 73456 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

در دیدار رئیس سازمان هواشناسی کشور:

استاندار ایلام از اطلاع‌رسانی به‌هنگام سازمان هواشناسی در سیل فروردین‌ماه قدردانی کرد/ رایزنی استانداری و سازمان هواشناسی برای احداث پژوهشکده هواشناسی

دیدار رییس سازمان هواشناسی با استاندار ایلام قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار رئیس سازمان هواشناسی کشور از تلاش‌های سازمان هواشناسی و اطلاع‌رسانی مناسب و به‌هنگام این سازمان در سیل فروردین‌ماه سال جاری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاجبخش‌مسلمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور روز چهارشنبه، دهم مهرماه در ادامه سفرهای استانی خود و با هدف بازدید از امکانات و تجهیزات و دیدار با کارکنان هواشناسی و مسئولان استانی به ایلام سفر کرد.

وی در این سفر نخست از ایستگاه هواشناسی"ایوان" بازدید کرد و سپس در مراسم افتتاح رسمی پژوهشکده آب و کشاورزی ایلام حضور یافت.

رئیس سازمان هواشناسی کشور در ادامه با حضور در اداره‌کل هواشناسی ایلام با کارکنان این اداره‌کل دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس نیز به دیدار قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام رفت.

استاندار ایلام در بخشی از این دیدار از تلاش‌های سازمان هواشناسی کشور و اطلاع‌رسانی مناسب این سازمان در سیل فروردین‌ماه سال جاری قدردانی کرد.

احداث پژوهشکده هواشناسی، بخش دیگری از موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود و دو طرف در این خصوص رایزنی کردند و توافقاتی در این خصوص دست یافتند.