شناسهٔ خبر: 73492 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

جزییات تردد زائران اربعین حسینی از گذرگاه‌های مرزی خوزستان اعلام شد

بازدید وزیر راه و شهرسازی ازپایانه مرزی چذابه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: چگونگی تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه در سفرهای بازگشت با استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوس مشخص شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: طبق تصمیم گیری های ستاد اربعین حسینی، سیستم ناوگان حمل و نقل اتوبوس در مرز شلمچه کار جابجایی مسافران بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، تهران، اصفهان و فارس را برعهده دارد.

وی افزود: در مرز چذابه نیز مسافران برگشتی اربعین حسینی برای مقصدهای اصفهان، یزد، کرمان، فارس، خراسان جنوبی، خوزستان، سمنان و تهران می توانند از ناوگان حمل و نقل اتوبوس استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: پیش بینی می شود ۴ هزار و ۴۸۹دستگاه اتوبوس VIP و ویژه با صندلی های ۲۵ تا ۴۴ نفره برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه در شلمچه، چذابه و اندیمشک مستقر شوند.